ali'm

ali'm...
oğlum, her şeyim!
annesi gibi davrandığımdan sürekli şikâyetçi biri var burda. aynı şeyi ona iki kere söylediğimde "annem gibi..." diye başlayıp sayıp döküyor.
bilmiyor anneciğim... senin bile tam manasıyla annen olamadığımı, belki de anneliğin ne olduğundan haberim bile olmadığını bilmiyor anneciğim... sana bile annen gibi davranamadığımı bilmiyor!
sen de bilmiyorsun: sadece senin annen olmak istediğimi!
bu dünyada bi senin annen olayım, başka da hiç-bi-şey olmayım istediğimi kimse bilmiyor!
kimisinin malzemesi, kimisinin ihtiyacı, kimisinin kaynağı, kimisinin neredeyse her şeyi olduğum bi sürü insan var da bi senin annen olamıyorum ali'm...
sanıyorum ki anne olmak güzel şeyler yedirebilmek için çalışmak!
sanıyorum ki istediğin her oyuncağı alıp arabalı yatağında yatabilmeni sağlamayı sürdürebilirsem anneyim!
sanıyorum ki ancak daha çok çalışırsam annen olarak kalabilirim!
ama ben annen olmak için çalışıp dururken sen başkasının oğlu oluyorsun gitgide... başkasının yemeklerini beğeniyor, başkasının öğrettiklerine göre büyüyorsun. benden başkası annen olamıyorsa da sen başkasının oğlu oluyorsun böyle böyle...
oysa ben istiyorum ki dünyada bir tek beni sev! yalnız ben olayım tüm kalbine özlediğin. en çok bana güven!
benden yemediğin pilava burun kıvır, en güzel ben ütüleyebileyim pantolonlarını! her şeye rağmen hep ben olayım her zaman yanında istediğin tek kişi!
biricik annen ben olayım... her dakikam sen ol!
büyürken her şeyini gördüğünü söyleyemesin kimse, her sırrın bende saklı olsun...
ilk kelimeni, ilk adımını kaçırdım! içinde "modifiye" kelimesi geçen cümlelerini, sohbetlerindeki mantığa kavuştuğun günleri de benden çok başkası yaşıyor.
ama okumayı söküşünü, okuyup bitirdiğin ilk kitaptan sonraki değişmini, ilk heyecanlarını, ilk aşkını, ilk acını, ilkinde yanında olabileceğim her şeyi sadece "ben" istiyorum artılk!
yerime kimseyi koyma, beni kardeşinden başka kimseyle paylaşma, başka kimselere izin verme ali'm...
"annesinin oğlu" desinler! desinler varsın...
annenin oğlu olmadan başkasının torunu, başkasının sevgilisi, başkasının kimsesi olma sakın!
çünkü annesinin olmayan çocuklar "kendisi" olamıyor yavrum... unutma sakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder