bi şarkı



sözlerini bilmediğin şarkıların ezgilerinde geziniyor yüzündeki çizgiler…  sana bakarken araba teybinden inlediğini duyduğum adamın sesinin damladığını görüyorum gözlerinin kenarındaki çizgilerin ucundan; özellikle birinden.
o şarkının ne dediğini ben de bilmiyorum.
ikimize de yabancı bi dilin içinde kendi kendini doğuran bi şarkı bu. sonraki şarkının sözlerini, ezgisini, bana koskoca bir roman yazdırdığını biliyorum. ama sıranın buna gelmesine izin vermeyerek defalarca tekrar ettiğin o şarkı hakkında hiçbir şey bilmiyorum. o inleyen adamın neden acı çektiğini… hem sonra bu şarkıyı neden daha önce hiç duymadığımı da bilmiyorum. oysa o cd’deki diğer şarkıların hemen hepsi benim bir yerlerimde çizgi…
en nihayetinde bi şarkı sadece tabii ki. ne sözlerini göğsüme yazdıracağım ne ezgisi beynimde kalacak… unutacağız.
unutacağız kederli bi günde birlikte defalarca dinlediğimizi. gün gelecek hafızamızdaki yerini anılarından sıyırıp çıkaramayacağız. unutmak istediğimiz günle beraber şarkıyı da gömüp kim bilir belki ilk kez duymuş gibi yapacağız.
çünkü sadece bi şarkı… dinlediğimiz.
senin sözlerin değil, bi daha hiç duyamayacağımdan korktuğum…
benim sözlerim değil, dilim kopsa demeseydim dediğim…
kimseden de duymadık, sonsuza dek mutlu olacağımızı söyleyen…
sadece bi şarkı.
ama senin gözlerinin kenarındaki çizgilerin birinden! üstelik sen benim çizgilerimden damlayan her nameyi öperek silmişken…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder