neden yanımdasın?




neden seviyorsun beni! neden seni sevmem bu kadar önemli? nasıl unuttun benden önce sevdiklerini? nasıl unutamadın ya da; aklında hepsi!
yerime ne zaman seveceksin peki birini? birlikte “öyle” yapamadıklarımızı nasıl yapacaksın anmadan hatırlamadan beni, onunla! hepsini boş ver… neden kıskanıyorum ben geçmiş günlerini?
daha önce söylediğin cümleleri sıfatları, yalnız kalışına ses etmeyip onun gidişine isyanını, duyduğunda gülümsediğin cümlelerin hepsini… ‘ya ben de aynını dersem, gideni hatırlatırsam’ korkusuyla cümlelerim tutuk şimdi.
ben nasıl yepyeni seviyorsam seni, sen de bir tek beni, hep beni, yalnız beni sevmiş ol istiyorum şimdi. nasıl unuttuysam senle her şeyi, nasıl dinlendiyse başım yastıksız; kolunda… sen de öyle benzersiz sev istiyorum beni. daha önce olan her şeyi unutacak gibi!
sustuğumda uyusun dünya, sen konuşurken dönmesin mesela. birbirimize sarıldığımızda yalnız kalsın herkes. kimse kimseyi beni sevdiğin gibi sevmesin. kimse öpülmesin seni öptüğüm gibi.
değişme… benim kal.
gitme… benimle kal.
çünkü bana yalnız yapamayacaklarımı gösterdin. her şeye tek başıma yetişemeyeceğimi, ben olmasam olmayacak onca şeyi taşıyacak kadar güçlü olmadığımı. kimseyle anlaşmak zorunda olmadığımı… tabii kimsenin de benimle. kabul etmenin değiştirmek ya da iyileştirmekten daha doğru olabileceğini gösterdin. gitme şimdi…
kalabalığın yalnızlığı kurtarmadığını anladım, içimde kalmayacaklarsa içime kimseleri sokmamam gerektiğini anladım ya ben… gidersen… gitme!
eksiğimle sevdiğin gibi, fazlam olduğun gibi… hep sev.
“aşk yeni bir şey değil,” derdim, “hep gibi!” şimdi sen çiz, sil o gibi’yi. boz ezberimi.

2 yorum:

  1. Ne denir ki "neden?" sorusu karşısında... Bir aşktan daha ağır bir şey varsa oda bu sorudur sanırım. Nedensiz yaşamayı öğrenmeye gerek yoktur, hayatın kendisidir o nedensizlik Ama zordur hayatı olduğu gibi yaşamak... Senin yüreğinin güzelliği aklında işlenince kelimeler çaresiz Muhteşemsin Neden diye sorma ? Seni seviyorum...

    YanıtlaSil
  2. Aşk, arzın üzerinde bir ulu çınar

    Herkes gölgesinde serinlesin diye

    Aşk, arzın üstünde bir ulu bayrak

    Kimse yolunu kaybetmesin diye

    YanıtlaSil